View Article

1-حضوربه موقع در محل کار و خودداری از ترک محل کار در زمان شیفت کاری.


2- پاسخگوئی به تمامی ارتباطات تلفنی مردمی واصله به مرکز سامانه  1523 بدون درنگ


3- ثبت دقیق و سريع و کامل وقایع و اتفاقات حادث شده به کلیه تأسیسات شبکه های آب و فاضلاب روستایی در رایانه از طریق تلفنهای مردمی اعم از آدرس محل و زمان و نوع حادثه و کد حادثه و وضعیت حادثه


4- ارسال سریع آدرس محل و نوع حادثه به سرشیفتهای سامانه 1523 مستقر  از طریق سیستم رایانه و یا بی سیم حسب نوع و اهمیت و شدت حادثه ( معمولی یا حاد یا خیلی حاد )


5- مطلع کردن سرشیفت مرکز سامانه 1523  از حوادث حاد و خیلی حاد


6- به اطلاعات مردمی بطور دقیق توجه و حساسیت لازم بخرج داده شود .


7- حوادث واتفاقات شبکه اصلی توزیع آب با جدیت واهمیت ویژه ای ثبت و پیگیری گردد .


8-  حوادث و اتفاقاتی که منجر به قطع آب اماکن حساس و مراکز نظامی و انتظامی و ... می شود با دقت و سرعت عمل بیشتری پیگیری گردد .


9- درثبت گزارش حادثه به نوع حادثه آب توجه و حتی الامکان شماره ردیف یا اشتراک اخذ گردد .


10-نگهداري صحيح ازتجهيزات ارتباطي ورايانه اي وامكانات سخت افزاري ونرم افزاري موجود درمحل كار

12-امکان پرداخت الکترونیکی قبض از طریق سامانه 1523

13-امکان دریافت قبض المثنی از طریق سامانه 1523 و ارسال به فکس

14-امکان دریافت قبوض میاندوره آب بها

منتشر شده در بخش: سامانه 1523
عملیات: ایمیل | لینک ثابت |
استفاده از اخبار و مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است